borac

petak, 12.01.2007.

...ide vlak...

Image Hosted by ImageShack.us
Hajde… priključujem se vlaku koje se zove ovako nekako: nepoznato o nepoznatima thumbup

1.
Pjevanje – iako sam muško (a ljudima je to, kako izgleda dosta nespojivo) volim pjevati, i već 10 godina pjevam u crkvenom zboru i sviram gitaru – ne najbolje jer sam samouk, ali se trudim...
2.
Volim duuuuuge šetnje i sve što ide uz njih – ležanje na travi, fotografiranje, razgovori… ponekada se dignem u 5 ujutro i šetam do grada, preko Drave…
3.
Volim šutjeti, (iako se to po blogu ne primijeti), mogao bih ne progovorit riječi po cijele dane, tjedne… a vezano uz to volim slušati druge.
4.
Ljudi kažu da sam zagonetka i to ogromna. (vjerojatno zbog šutnje)
5.
Volim priče, pripovijetke, aforizme, šale, bajke… sve što se može jednostavno primijeniti na život i primjere u životu. Ponekada treba život pogledati jednostavnije, a priče su pravi način za to.

Web:
1. Mail
2. Blog
3. Forumi
4. Messenger-i
5. Google earth

Ovo prosljeđujem (za one koje sam primijetio da do sada nisu napisali):
felicity
goldeneye
skriveno blago
detalj
georg

12.01.2007. u 21:53 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Moji komentari biti će usmjereni na pokušaj gledanja samo pozitivnih stvari u svijetu. Ovdje nećete naći negativne poglede na svijet(osim možda u ismijavanju i kritiziranju:-).
Ovo je ipak samo moje mišljenje, pa ako se nekome ne sviđa - nek prebaci link - ili doda komentar.

"O meni" - ako nekoga zanima...

Volim glazbu i posebno volim prevoditi strane pjesme. Tako da i ljudi koji ih ne razumiju mogu čuti i uživati.
Amaterski prijevodi, amaterski uređeni video klipovi, ali s ljubavlju :-)
Uživajte u pjesmama na youtube kanalu - drugaciji.


Youtube - Drugaciji

N E W S
gledam pozitivno - gledam Njega!!!
N E W S



moj e-mail - slobodno PIŠITE ako vas nešto zanima, ako imate kritiku, prijedlog, zamolbu (možda i pohvalu:-)
zbog problema na mejlu, morao sam kreirati novi mejl na gmailu.
ispričavam se zbog problema.

drugacijiblog@gmail.com

P.S. Ne bih napravio e-mail da ne očekujem poštu!!



auuu kolko vas je bilo...wave
Free Web Counter

online




- Malo zrnce mudrosti -
Zbog straha od neuspjeha ne izbjegavajte činiti nove stvari u životu.
Najtužniji je završetak života onaj sa izjavama: trebao sam i mogao sam.
-Louis Boone-


Predivna Božićna pjesma jednog blogera...
andjel